مغازه پخش شیر مرکزی

در این وبلاگ از خاطرات مغازه داری خودم صحبت میکنم و همینطور از ابزارهایی که داخل مغازه استفاده میشه هم صحبت خواهم کرد

مغازه پخش شیر مرکزی

در این وبلاگ از خاطرات مغازه داری خودم صحبت میکنم و همینطور از ابزارهایی که داخل مغازه استفاده میشه هم صحبت خواهم کرد

ویژگی های کره گیر مناسب برای استفاده در خانه چیست ؟

کره گیر از جمله ابزارهایی می باشد که در سالیان اخیر به صورت گسترده ای در منازل نیز مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع از دستگاه ها به آسانی امکان تبدیل ماست به کره را برای کاربر فراهم میکنند و از این رو ابزاری مناسب برای استفاده در محیط های خانگی محصوب می شوند.

این نوع از دستگاه ها دارای ویژگی هایی خاصی هستند که یکسری از آنها استاندارد مصرف بوده و یکسری دیگر نیز به عنوان تکنولوژی در دستگاه های خانگی اضافه شده اند.

تمامی عوامل اشاره شده به صورت مستقیمی بر قیمت کره گیر تاثیر میگزارند. عوامل دیگری نیز هستند که تاثیر ملموسی بر قیمت کره گیر ها میگزارند که در ادامه به معرفی انها میپردازیم.

یکی از عواملی که بر روی مشخصات فنی تاثیر گذار است موتور دستگاه می باشد. موتور باید اولا تناسبی با مخزن دستگاه داشته باشد. بدین معنا که اگر مخزن دستگاه اندازه ی بزرگی دارد ، موتور هم باید قدرت بیشتری داشته باشد. برخی از تولید کنندگان متاسفانه این مورد را در نظر نگرفته و از موتورهایی ضعیف استفاده میکنند که همین امر سبب کاهش راندمان دستگاه و فشار بالا به موتور میشود . در نتیجه ی این امر طول عمر دستگاه کاهش محسوسی خواهد داشت.

مورد بعد توجه به جوش صحیح و مونتاژ دقیق دستگاه می باشد. منظور از این مورد سرهم بندی دقیق و اصولی دستگاه می باشد. با توجه به اینکه دستگاه با مایعات سروکار دارد ، نباید هیچ روزنه ای برای ورود الودگی و یا خروج مایع در داخل دستگاه وجود داشته باشد. این مورد بخصوص زمانی که دستگاه در مراحل پایانی عملکرد بوده و کره از مایع جدا شده است بوجود می آید.

بدنه دستگاه از دیگر مواردی می باشد که بر قیمت دستگاه تاثیر مستقیمی می گذارد. دستگاههای کره گیری با دو نوع بدنه تولید میشوند. بدنه ی استیل و بدنه الومینیوم . البته با بدنه پلاستیکی ABS هم تولید میشوند که مدنظر ما نمی باشد.

بدنه ی الومینویم قیمت بالاتری نسبت به بدنه ی استیل دارد. این بدنه مقاومت بدنه ی بیشتری داشته و طول عمر آن نیز نسبت به بدنه استیل میتوان گفت بالاتر است.

برخی از تولید کنندگان از ورقه های نازک در بدنه استفاده میکنند که بالطبع در کاهش هزینه ها تاثیرگذار است. این نوع از بدنه ها هم درصورتی که جوش مناسبی داشته و مونتاژ درستی داشته باشد برای استفاده در خانه گزینه ی مناسبی است.

از دیگر عواملی که می تواند تاثیر بسزایی در قیمت دستگاه کره گیری داشته باشد میتوان به سیستم های اضافی موجود در دستگاه اشاره کرد . برخی از تولید کنندگان امکان تنظیم سرعت چرخش چرخاننده ی دستگاه را فراهم کرده اند که از این طریق میتوان زمان تولید را مشخص کرد البته عمکرد استاندارد که ممکن است تا 2 ساعت طول بکشد ، محصول باکیفیتتری را تولید خواهد کرد.

از دیگر موارد می توان به قرار دادن شلنگ یا شیر خروجی مایع داخل دستگاه اشاره کرد. در این مورد نیز امکان تخلیه سریعتر و بهتر دوغ مانده در داخل دستگاه بوجود خواهد آمد.

گارانتی و خدمات پس از فروش مناسب نیز در افزایش قیمت دستگاه تاثیر گذار است. تولید کننده ای که تعهد به تولید محصول باکفیت دارد باید خدمات پس از فروش مناسبی نیز برای دستگاه خود در نظر بگیرد، در نتیجه این امر گارانتی معتبر و وجود خدمات پس از فروش پاسخ گو و واقعی باعث افزایش قیمت دستگاه می شود که گاها به صورت افزایش قیمت بر اساس برند دستگاه خود را نشان میدهد.